Cercetări de marketing

Studierea pieţii (volumul, structura, tendinţele, concurenţii principali etc.)

  • Evaluare de consum şi atitudine faţă de produs / serviciu;
  • Deprinderi şi conduită a consumatorului faţă de produs / serviciu sau categorie de produse /servicii;
  • Testare / lansare pe piaţă a produsului, concepţiei, ambalajului şi preţului;
  • Alegerea celui mai bun produs / îmbunătăţirea produsului deja existent;
  • Strategii de marketing;
  • Monitorizare continuă a segmentelor de piaţă concrete, reflectare tendinţe şi schimbări pe piaţă;
  • Urmărirea prezenţei produsului şi a preţului în diferite punte de vânzare;
  • Analiza datelor statistice şi a informaţiei secundare;
  • Controlul indicatorilor mărcii comparativ cu mărcile-concurente;
  • Controlul eficienţei publicităţii;
  • Monitorizarea şi evaluarea satisfacţiei consumatorului faţă de publicitate;
  • Determinarea celor mai puternice şi memorabile versus celei mai slabe şi supărătoare elemente ale publicităţii.