Cercetări de marketing
Studierea pieţii (volumul, structura, tendinţele, concurenţii principali etc.)
- Evaluare de consum şi atitudine faţă de produs / serviciu;
- Deprinderi şi conduită a consumatorului faţă de produs / serviciu sau categorie de produse /servicii;
- Testare / lansare pe piaţă a produsului, concepţiei, ambalajului şi preţului;
- Alegerea celui mai bun produs / îmbunătăţirea produsului deja existent;
- Strategii de marketing;
- Monitorizare continuă a segmentelor de piaţă concrete, reflectare tendinţe şi schimbări pe piaţă;
- Urmărirea prezenţei produsului şi a preţului în diferite punte de vânzare;
- Analiza datelor statistice şi a informaţiei secundare;
- Controlul indicatorilor mărcii comparativ cu mărcile-concurente;
- Controlul eficienţei publicităţii;
- Monitorizarea şi evaluarea satisfacţiei consumatorului faţă de publicitate;
- Determinarea celor mai puternice şi memorabile versus celei mai slabe şi supărătoare elemente ale publicităţii.