Bucureşti, 30 ianuarie 2013 – Compania de cercetare de piaţă GfK România îşi extinde activitatea în Moldova, oferind toată gama de servicii de cercetare şi consultanţă de marketing.
GfK România a început să exploreze această nouă piaţă încă din 2010 şi a derulat deja proiecte de cercetare pentru clienţi din mai multe sectoare: telecom, financiar-bancar şi FMCG.
De la începutul prezenţei pe piaţa din Moldova, GfK România a stabilit un parteneriat solid cu Civis Moldova (https://civis.md/), unul dintre cei mai de încredere furnizori de studii sociologice si marketing din Moldova. Civis, membru ESOMAR, are 15 ani de experienţă de cercetare de piaţă. Compania oferă servicii complete de PAPI (interviuri pe hârtie), CAPI (interviuri pe computer) şi CATI (interviuri telefonice), implementând studii reprezentative la nivel naţional pe eşantioane mari, cu un control strict al calităţii culegerii datelor.
Andi Dumitrescu, director general GfK România: “Am decis să ne extindem activitatea în Moldova mai întâi datorită afinităţilor noastre culturale, dar şi pentru că am descoperit oportunităţi de afaceri importante. Multe dintre companiile multinaţionale şi-au deschis deja filiale în Moldova şi aveau nevoie de un partener de cercetare de încredere care să le furnizeze date de calitate şi servicii de consultanţă la standarde înalte. După 20 de ani de activitate pe piaţa românească, timp în care am clădit parteneriate de succes cu clienţii noştri, cred că avem experienţa necesară să împărtăşim şi clienţilor din Moldova cunoştinţele şi abilităţile noastre. Această lansare ne consolidează poziţia drept unul dintre cei mai buni parteneri de cercetare de piaţă din regiune.”
În februarie 2013, GfK România lansează pe piaţa din Moldova cel de-al doilea val al studiului sindicalizat FMDS (Financial Markets Data System), un punct de referinţă pentru sistemul bancar.
Despre GfK România
Prezentă pe piaţa locală din 1992, GfK România este, de peste 10 ani, institutul numărul 1 de cercetare de piaţă, cu o cifră de afaceri de aproape 11 milioane euro în 2011. Activităţile GfK România sunt structurate în două sectoare, Consumer Choices şi Consumer Experiences.
În sectorul Consumer Choices adunăm continuu informaţii despre vânzarile din retail a bunurilor de consum tehnologice şi date despre consumul media.
Sectorul Consumer Experiences este specializat în probleme de marketing operaţional şi strategic în practic toate industriile şi pieţele.
Grupul GfK este una dintre cele mai mari companii de cercetare de piaţă din lume, cu peste 11.000 de experţi care se dedică zi de zi descoperirii de noi perspective asupra modului în care oamenii trăiesc, gândesc şi cumpără, în peste 100 de ţări.
Despre CIVIS Centre Moldova
CIVIS Moldova este o agenţie de cercetare de piaţă neguvernamentală, înfiinţată în 1997. Peste 200 de proiecte au fost derulate în cei 15 de existenţă de către departamentele dedicate de Marketing Research si de Market Sociology. Experienţa în sectorul financiar este şi ea una importantă pentru studii de segmentare a pieţei, de satisfacţie a consumatorilor, studii de comunicare, testări de produse şi de concepte în domeniul financiar-bancar, identificarea de noi segmente de piaţă sau noi consumatori.
Persoane de contact:
Ruslan Sintov, Director Executiv CIVIS Moldova; Tel: 21 27 96; 24 27 40; 0 698 30 630; E-mail: office@civis.md
Julien Zidaru, Director Cercetare Cantitativă GfK România; Tel: (0040) 21 205 55 00; E-mail: julien.zidaru@gfk.com